Zoeken

5 middelen waarmee jij jouw verhaal kunt uitdragen


Wil jij de impact van jouw verhaal vergroten? Dan zou Instagram nooit jouw enige focus moeten zijn.⁣⁣ Ondanks dat ik flink wat tijd investeerde in het uitdragen van mijn boodschap op Instagram, bleef consistente groei een lange tijd uit. Dit veranderde toen ik ook deze 5 middelen besloot in te zetten:⁣⁣

⁣⁣

1️⃣ 𝗕𝗹𝗼𝗴𝘀⁣⁣

Hoe meer waardevolle SEO-teksten jij op jouw website hebt staan, hoe leuker Google jou vindt. Jouw beloning? Je bent beter vindbaar voor jouw droomklant en daarmee jouw verhaal dus ook. Blogs zijn bovendien het ideale middel om jouw expert status mee te claimen.⁣⁣

⁣⁣

2️⃣ 𝗘-𝗺𝗮𝗶𝗹𝗺𝗮𝗿𝗸𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 ⁣⁣

Om impact te maken met jouw verhaal zou een langdurige relatie met jouw (potentiële) klant jouw #1 prioriteit moeten zijn. Een overload aan prikkels en informatie zorgt er al gauw voor dat jouw boodschap wordt vergeten. Zélfs als ´ie zo goed is. E-mailmarketing zorgt ervoor dat mensen jou blijven onthouden en dat jij jouw klanten ‘exclusiviteit’ kan laten ervaren.⁣⁣

⁣⁣

3️⃣ 𝗣𝗼𝗱𝗰𝗮𝘀𝘁⁣⁣

Hoe tof is het als jouw droomklant jouw verhaal letterlijk met zich meeneemt? Tijdens die wandeling of lange autorit of tijdens het koken. Het geeft jouw klant de gelegenheid om eventjes in jouw wereld te stappen. Jouw stem is hierin een verbindende factor.⁣⁣

⁣⁣

4️⃣ 𝗩𝗶𝗱𝗲𝗼⁣⁣

Met geen enkel ander middel kan jij jouw klant jouw energie zo goed laten voelen als met video. Dus laat je gezicht zien op stories en/of implementeer video in jouw aanbod. Door hoe jij praat, beweegt en eruit ziet kan jouw klant op een veel dieper level met jouw verhaal connecten.⁣⁣

⁣⁣

5️⃣ 𝗖𝗹𝘂𝗯𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗿𝗼𝗼𝗺⁣⁣

De allerbeste manier om jouw boodschap met impact uit te dragen, is door live het gesprek aan te gaan met jouw klant. Dit kan natuurlijk via DM of tijdens een zoom call. Maar je kunt ook een Clubhouse room hosten waarin je een belangrijk pijnpunt bespreekt voor jouw klant. ⁣⁣

⁣⁣

Welke middelen zet jij in? En zijn er misschien andere middelen die jij inzet die hier niet tussen staan?

9 keer bekeken0 reacties